Den Store Danske Encyklopædi + problem
Konuyu gönderen: vestjyde
vestjyde
vestjyde
Local time: 11:28
Danca
Aug 23, 2008

For nogle år siden fik jeg den store danske encyklopædi lekiskonet til computer og det kører da også fint nok, så længe det ikke er Vista 64, for så kan jeg godt installere det, men det kan ikke åbnes.
Den siger noget med at man skal oprette en tilknytning i angiv tilknytninger, men hvor er det på computeren

Er der nogle som har en ide til hvad man kan gøre?

Edit: Jeg kan godt få fremmedordbogen til at virke, men kun med cd, hvor findes
... See more
For nogle år siden fik jeg den store danske encyklopædi lekiskonet til computer og det kører da også fint nok, så længe det ikke er Vista 64, for så kan jeg godt installere det, men det kan ikke åbnes.
Den siger noget med at man skal oprette en tilknytning i angiv tilknytninger, men hvor er det på computeren

Er der nogle som har en ide til hvad man kan gøre?

Edit: Jeg kan godt få fremmedordbogen til at virke, men kun med cd, hvor findes der evt. en opdatering der gør at man ikke skal bruge cd hele tiden?
Collapse

Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 11:28
İngilizce > Danca
+ ...
Forslag Aug 24, 2008

Det med encyklopædien kunne godt lyde som et kompatibilitetsproblem, altså, at den ikke kan køre Vista i den version, du har.

At du skal bruge cd'en for at bruge fremmedordbogen er en beskyttelsesforanstaltning fra forlagets side mod piratkopiering. Det er træls for brugeren, men det må være forklaringen.

Mvh Jørgen

Bu foruma özel olarak atanmış bir moderatör yoktur.
Site kurallarının ihlalini rapor etmek ya da yardım almak için lütfen site personeli » ile iletişime geçiniz

Den Store Danske Encyklopædi + problem

Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »