Pages in topic:   < [1 2]
Off topic: C’est la rentrée des classes !
Thread poster: Claudia Iglesias
Claudia Iglesias
Claudia Iglesias  Identity Verified
Chile
Local time: 03:34
Member (2002)
Spanish to French
+ ...
TOPIC STARTER
Le prof et les élèves côte à côte Mar 9, 2003

Quote:


PS : Claudia, la curiosité est un vilain défaut, mais heureusement que tu es là pour relancer les sujets de discussion.





C\'est bien le défaut dont j\'ai le moins honte



Et j\'aurais encore plein de questions subsidiaires, mais je vais me retenir.



J\'ai connu beaucoup de cas d\'élèves qui avaient été ... See more
Quote:


PS : Claudia, la curiosité est un vilain défaut, mais heureusement que tu es là pour relancer les sujets de discussion.





C\'est bien le défaut dont j\'ai le moins honte



Et j\'aurais encore plein de questions subsidiaires, mais je vais me retenir.



J\'ai connu beaucoup de cas d\'élèves qui avaient été scolarisés par le CNED (nom actuel), pour qui le principal problème dans le système traditionnel était la gestion du temps. Par contre ils développent une certaine autonomie et responsabilité que les autres n\'ont pas.



Enfin, quoiqu\'il en soit, c\'est une drôle d\'histoire ! Et je suis sûre que ton cas est unique ! ▲ Collapse


 
Pages in topic:   < [1 2]


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Andriy Bublikov[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

C’est la rentrée des classes !






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »